Հարցեր և վարժություններ
- Ո՞ր նյութերի խառնուրդներն են համասեռ.
ա) կավճի ու ջրի, բ) սպիրտի և ջրի (օղի), գ) յուղի և ջրի, դ) յուղի և բենզինի:
- Լրացրե՛ք բաց թողած բառերը. «Մաքուր են այն նյութերը, որոնք ունեն հաստատուն
ֆիզիկական և քիմիական հատկություններ, բնորոշ հատկություններ, ուստի և օժտված են խիստ որոշակի
հատկություններով»:
- Ո՞ր խառնուրդները կարելի է բաժանել թորումով.
ա) սպիրտ և ջուր
բ) կավիճ և ջուր
գ) կերակրի աղ և ջուր
դ) բենզին
- Ավազը խառնվել է փայտի թեփի հետ: Առաջարկե՛ք եղանակ, որի միջոցով հնարավոր է այդ խառնուրդի բաղադրամասերն առանձնացնել:
Ավազի հատիկները և փայտի թեփը կարելի է բաժանել մաղի միջոցով:
- Գեղամա լճի ջուրը թափանցիկ է, բայց լուծված աղեր է պարունակում: Ի՞նչ եղանակ կառաջարկեք ՝այդ ջրից մաքուր նյութ ստանալու համար:
Ջուրը մաքրելու համար կարելի է գոլորշիացնել:
- Դեբեդ գետի ջուրը հաճախ պղտոր է: Պատճառը ջրի մեջ կախվածկավի մասնիկներն են:
Ի՞նչ եղանակ կառաջարկեիք՝ մաքուր ջուր ստանալու համար:
Մաքուր ջուր ստանալու համար կարող ես մաղել ջուրը:
- Հայրիկը պատահաբար բենզինը լցրել է ջրի վրա: Օգնե՛ք հայրիկին բաժանել այդ խառնուրդը:
Բենզինի մեջ կա յուղ,և յուղը ջրում չի լուծվում,այսինքն կարելի է բենզինը թափել ջրի վրայից:
8. Որպեսզի Մոխրոտիկը չմասնակցի պարահանդեսին. խորթ մայրը հանձնարել է նրան մաքրել մի խառնուրդ, որը կազմված է փայտի խառտուկներից, փոքր երկաթի մեխերից, շաքարից և գետի ավազից և դասավորել տուփի մեջ: Մոխրոտիկը շատ արագ մաքրեց խառնուրդը և հասցրեց մասնակցել պարահանդեսին: Բացատրեք ինչպես Մոխրոտիկը արագ կատարեց խորթ մոր առաջադրանքը:
Առաջինը պետք է մաղել խառնուրդը, որպեսզի առանձնացվեն խառտուկներն ու մեխերը: Հետո ձեռքերով առանձնացնել մեխերն ու խառտուկները, և մնացածի վրա ջուր լցնել ու խառնել: Շաքարը կլուծվի ջրի մեջ, իսկ ավազը կարող ես մաղելով առանձնացնել: Իսկ վերջում գոլորշիացնել ջրի և շաքարի լուծույթը ու կմնա միայն շաքարը: