՛՛Իմ Ամանորը՛՛

Իմ Ամանորը նման է մի արևի, որը ամեն տարի միշտ հույսեր է փայփայում, ու այդ հույսերը երբեք չեն մարում, իմ արևը միշտ շողում, փայլում և ուրախանում է: Ամանորին իմ սիրտը լցվում է եռանդով և հպարտությամբ, ես ամանորը դիմավորում եմ լի հույսերով ու առանց հուսահատվելու ինձ համոզում եմ, որ ամեն ինչ լավ կլինի: Ամանորը տարբերվում է բոլոր տոներից, այն լցնում է մարդկանց սրտերը տարբեր հույսեր և երազանքներ և ստիպում է բոլոր մարդկանց ժպտալ: Ամանորը երբ գնում է, սկսում է իր հետ բերել տխրություն և հասարակ կյանք, բայց նրա հույսերի և երազանքների կրակը միշտ վառվում է մարդկանց սրտերում:

Ամանորյա շնորհավորանքներ

imgresՇնորհավորում եմ բոլորի Ամանորն ու Սուրբ Ծնունդը, ցանկնում եմ որ այս տարի բոլորն լինեն առողջ ու երջանիկ, որ բոլոր տները փայլեն ուրախությունից և երջանկությունից: Թող որ 2017 թվականը իր հետ բերի հաջողություններ և առաջընթացներ և երազանքների իրականցումներ: Թող այս տարի բոլոր մարդկանց երազանքները կատարվեն:

С НОВЫМ ГОДОМ!

img_20170104_230217Поздравляю всем с новым годом, желаю чтобы 2017 принесла собой счастье и здоровье всем: Пуст все дома блестят от радости и счастья. Хочу чтобы 2017 год был год успехов, чтобы в мире была мир. Если кто то чего то желает, пусть эти желания сбудутся: Желаю всем год успехов.